Untuk kamu.

Assalamualaikum :)


.Untuk Kamu.
Dedicated to my lovely husband. Mohd Muhsin bin Roslan.


Raut wajah...Mendamaikan...
Dan sesuci..Selembut hatimu..
Sinar mata...Mempersona...
Bagai gugur seluruh jantungku...



Aku Ingin engkau tahu...
Cinta aku satu...
Tercipta buat dirimu..
Hanya... Untuk kamu...



Aku ingin engkau tahu..
Cinta aku satu.....
Tercipta buat dirimu...
Hanya untuk kamu....


p/s : Mohd Muhsin bin Roslan, beliau pemilik cinta mira setelah Allah dan Rasul :) 
ni lagu dari ombak rindu. nak dengar tekan SINI :D

Entry ditaip oleh : Puan Nur Amirah Binti Hasane :)

Assalamualaikum.

7 comments

  1. sweet nye :)

    smoge bahagia hingga akhir hayat :)

    amin :)

    ReplyDelete
  2. @oshin heee alhamdulillah. insya Allah. terima kasih mendoakan :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.
    selamat menjadi zaujah & zauj yang saling melengkapi. semoga rumah tangga mendapat barakah-Nya :)

    seronok tengok Mira & Muhsin. umur sama saya, tapi dah kahwin :)

    ReplyDelete
  4. @Nia Ridzwan waalaikumussalam. Alhamdulillah. insya Allah. terima kasih atas doa tersebut =) kami berkahwin untuk jadi yang lebih baik :D

    ReplyDelete
  5. so sweet..semoga bahagia dunia & akhirat :)

    ReplyDelete
  6. sweet,semoga awk berdua bhagia hgga ke akhir hyat,,sy soakan kebahagiaan awk..

    ReplyDelete
  7. assalam wbt.. ya ALLAH sweet nye.. sriusly melting.. sesuai bgi psngan yang sudah berkahwin.. smoga happy forever..dunia dan akhirat.. :)

    ReplyDelete